Центром науково-освітніх інновацій та моніторингу проведено цикл круглих столів «Вплив ЗМІ на підростаюче покоління та формування комп’ютерної залежності у підлітків м. Києва»

     
     25 лютого та 01 березня 2013 року під час роботи XVI міжнародної виставки навчальних закладів «Сучасна освіта в Україні – 2013» і IV міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2013» Центром науково-освітніх інновацій та моніторингу було проведено круглі столи «Вплив ЗМІ на підростаюче покоління та формування комп’ютерної залежності у підлітків м. Києва».

     Актуальність теми круглих столів зумовлена тим, що XXI сторіччя є епохою інформаційного суспільства та інноваційних комп’ютерних технологій. З огляду на зростання популярності засобів масової інформації, особливо Інтернету, їх безпечне використання юними громадянами буде гарантоване лише за умов всеохоплюючої поінформованості як про переваги, так і про ризики та небезпеки, які приховує інформаційний простір.

     Усі використані в презентації матеріали є авторськими і пройшли експертизу й апробацію під час інноваційних моніторингових досліджень «Соціально-психологічний аспект впливу ЗМІ на підлітків загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва» та «Комп’ютерні адикції серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва», проведених Центром науково-освітніх інновацій та моніторингу упродовж 2011-2012 навчального року.

     Учасники круглих столів, зокрема заступники начальника районних управлінь освіти з питань виховної роботи, заступники директора з виховної роботи, практичні психологи, соціальні педагоги, класні керівники учнів старшої школи ЗНЗ м. Києва, мали можливість ознайомитися із можливими чи існуючими проявами комп’ютерної залежності; умовами та чинниками, що можуть призвести до формування такої залежності; а також заходами профілактики комп’ютерної залежності серед учнів, які рекомендовано проводити в ЗНЗ та вдома. Крім того, педагоги столиці отримали розроблені спеціалістами Центру пам’ятки для класних керівників і батьків учнів, експрес-анкети для діагностики комп’ютерної залежності учнів.

 


⇐ Повернутися до архіву новин